Redan söndag!

Tjena tjena!
 
Redan söndag, helgen har gått sjukt fort tycker jag! Var hos farmor och farfar igår och firade farmor som har fyllt 70 bast! Så blev o träffa släkten o käka smörgos tårta och fika :)))) väldigt trevligt. Man var bara väldigt trött när man kom hem efter de hehe. Så blev o chilla framför datorn och snacka i skype med Jonas när jag kom hem.
 
Idag har jag inte gjort mycke, är lite små sur för min iPhone funkar typ inte så måste dra in till elgiganten igen o snacka med dom lite. Förhoppningsvis får jag väl tillbaka den snart! Så just nu får jag använda min pappas gamla jobb telefon inte världens modernaste kanske men bättre än ingen ;)
Spelade cs:go för en liten stund sen och fyfan vad jag sög -.- märks att jag inte spelat cs på ett tag så tänker verkligen inte spela med Jonas nu så jag skämmer ut mig -.^ haha..
 
Nej nu skall jag koka lite kaffe o spela lite mer dock inte cs xD för då lär Jonas vilja spela..
 
Puss o Kram <3
 
 Gaaaaammal bild! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0